Aby zgłosić chęć udziału w wybranym szkoleniu kliknij LINK DO FORMULARZA.
Opis kursu
Szkolenie skupia się na wspieraniu nauczania poprzez użycie cyfrowych narzędzi edukacyjnych. Uczestnicy dowiedzą się, jakie korzyści niesie za sobą korzystanie z platform e-learningowych oraz jakie są ich najważniejsze funkcje.
Podczas szkolenia nauczyciele będą mieli możliwość zapoznania się z różnymi metodami nauczania, które można stosować przy użyciu platform e-learningowych, z najlepszymi praktykami w zakresie projektowania i prowadzenia szkoleń. Dowiedzą się, jak projektować kursy e-learningowe, jak wykorzystać różne narzędzia edukacyjne oraz jak dostosować materiały szkoleniowe do potrzeb różnych grup odbiorców.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu kursu uczestnicy:
Potrafią wybrać i dostosować odpowiednie narzędzia e-learningowych do potrzeb dydaktycznych;
Rozumieją różne rodzaje funkcjonalności platform e-learningowych;
Potrafią tworzyć i publikować materiały dydaktyczne na platformach e-learningowych;
Potrafią prowadzić interaktywne zajęcia online;
Znają metody oceny postępów uczestników i umiejętność monitorowania ich wyników za pomocą platform e-learningowych;
Potrafią personalizować nauczanie, dostosowywać treści i metody nauczania do różnych poziomów zaawansowania studentów.
Forma realizacji
Możliwe stacjonarne i zdalne
Liczba godzin
4
Osoba prowadząca
Wojciech Pudło, Wojciech Wyżykowski, Andrzej Filip, Dominik Zwiech, Wojciech Kornafel
Status dostępności
Nieaktywne, ale możliwe
Opis kursu
Szkolenie koncentruje się na sposobach, w jakie cyfrowe narzędzia edukacyjne mogą być wykorzystane do oceny wiedzy studentów.
Uczestnicy będą mieli okazję poznać różne rodzaje narzędzi służących do oceny wiedzy za pomocą platform e-learningowych, takich jak quizy, testy, zadania czy też ankiety. W trakcie szkolenia nauczą się, jak opracowywać pytania, które pomogą w sprawdzeniu wiedzy oraz jakie rodzaje informacji można uzyskać z wyników testów.
Podczas szkolenia omówione zostaną również sposoby, w jakie można wykorzystać platformy e-learningowe do oceny postępów studentów i przekazywania im informacji zwrotnej. Uczestnicy nauczą się, jak stosować różne strategie oceniania oraz jak przekazywać informacje zwrotne, które będą pomocne w dalszej nauce i rozwoju.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu kursu uczestnicy:
Potrafią wybrać i dostosować odpowiednie narzędzia e-learningowe do oceny wiedzy uczestników;
Znają różne metody oceny wiedzy, takie jak quizy, testy, zadania i projekty, dostępne poprzez platformy e-learningowe;
Umieją tworzyć i monitorować testy i quizy na platformach e-learningowych;
Umieją zaaranżować automatyczną ocenę za pomocą platform e-learningowych.
Forma realizacji
Możliwe stacjonarne i zdalne
Liczba godzin
2-4
Osoba prowadząca
Wojciech Pudło, Andrzej Filip
Status dostępności
Nieaktywne, ale możliwe
Opis kursu
Szkolenie skupia się na wykorzystaniu cyfrowych narzędzi edukacyjnych do zwiększenia zaangażowania i aktywności studentów. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli również okazję nauczyć się, jak projektować i tworzyć materiały edukacyjne, które są interesujące i przystępne dla różnych grup odbiorców. Nauczą się, jak dostosować materiały do potrzeb studentów, jakie narzędzia wykorzystać oraz jakie strategie stosować, aby zwiększyć ich zaangażowanie.
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję nauczyć się, jak projektować i tworzyć materiały edukacyjne z wykorzystaniem m.in. zadań, testów, quizów, forów dyskusyjnych, lekcji wideo, a także interaktywnych ćwiczeń. Uczestnicy nauczą się również, jak tworzyć grupy i przypisywać zadania, jak dostosowywać materiały do potrzeb studentów, jakie narzędzia wykorzystać oraz jakie strategie stosować, aby zwiększyć ich zaangażowanie.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu kursu uczestnicy:
Będą mieli wiedzę na temat różnych narzędzi e-learningowych, które można wykorzystać do aktywizacji studentów;
Nauczą się tworzenia interaktywnych i angażujących treści e-learningowych, które pomogą w lepszym przyswajaniu wiedzy przez studentów;
Zdobędą umiejętności w prowadzeniu interaktywnych zajęć e-learningowych, włączając w to moderowanie dyskusji, feedback, ocenę i komunikację z uczestnikami;
Nauczą się wykorzystywania danych z platform e-learningowych do monitorowania zaangażowania studentów i dostosowywania procesu nauczania do ich potrzeb i preferencji.
Forma realizacji
Możliwe stacjonarne i zdalne
Liczba godzin
2-4
Osoba prowadząca
Wojciech Pudło, Dominik Zwiech
Status dostępności
Nieaktywne, ale możliwe
Opis kursu
Szkolenie jest przeznaczone dla nauczycieli, którzy chcą nauczyć się, jak w sposób skuteczny monitorować postępy swoich studentów za pomocą platform e-learningowych.
Podczas szkolenia omówione zostaną także sposoby, w jakie można wykorzystać platformy e-learningowe do zbierania i analizowania danych na temat postępów studentów. Uczestnicy poznają różne narzędzia i techniki, które umożliwią im monitorowanie postępów swoich uczniów oraz analizowanie wyników w celu lepszego zrozumienia ich potrzeb i dostosowania procesu nauczania do ich potrzeb.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu kursu uczestnicy:
Zdobędą wiedzę na temat różnych metod monitorowania zaangażowania i umiejętności studentów za pomocą platform e-learningowych.
Forma realizacji
Możliwe stacjonarne i zdalne
Liczba godzin
2
Osoba prowadząca
Wojciech Pudło
Status dostępności
Nieaktywne, ale możliwe
Opis kursu
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję poznać podstawy filmowania, a także techniki i narzędzia, które umożliwią im stworzenie ciekawych i angażujących materiałów edukacyjnych, będą mieli okazję poznać różne etapy tworzenia filmu edukacyjnego, począwszy od pomysłu i scenariusza, aż po postprodukcję i dystrybucję.
Uczestnicy nauczą się, jak tworzyć scenariusze i plany zdjęciowe, jak dobierać odpowiednie ujęcia i kąty kamery, a także jak korzystać z oświetlenia i dźwięku, aby stworzyć profesjonalny film. Podczas szkolenia omówione zostaną także różne narzędzia i programy, które umożliwią uczestnikom edycję i montaż filmów.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu kursu uczestnicy:
Znają etapy procesu produkcji filmów edukacyjnych;
Potrafią oszacować czas trwania poszczególnych etapów produkcji;
Potrafią przygotować scenariusz;
Potrafią przygotować i przeprowadzić dobrej jakości nagrania audio i wideo;
Potrafią stosować różne techniki narracji;
Potrafią zmontować film;
Potrafią opublikować film w Internecie.
Forma realizacji
Stacjonarne
Liczba godzin
4
Osoba prowadząca
Wojciech Pudło, Dominik Zwiech, Wojciech Kornafel
Status dostępności
Nieaktywne, ale możliwe
Opis kursu
Transmisja do popularnych platform (YouTube, Facebook);
Obsługa programu do transmisji (OBS);
Ustawienie kamery;
Ustawienie mikrofonu;
Przechwytywanie ekranu;
Ustawienie jakości.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu kursu uczestnicy:
Potrafią zaplanować transmisję na żywo;
Potrafią przygotować odpowiedni sprzęt transmisyjny;
Posiadają wiedzę na temat oprogramowania przydatnego w transmisjach;
Potrafią wykorzystać wiedzę do prowadzenia transmisji na różnych platformach i w różnych celach.
Forma realizacji
Stacjonarne
Liczba godzin
2
Osoba prowadząca
Andrzej Filip
Status dostępności
Nieaktywne, ale możliwe